Garantie en Klachten

Bij Loungesetland zorgen wij ervoor dat uw aankoop in uitstekende staat wordt geleverd, zodat u jarenlang kunt genieten van onze hoogwaardige producten. Mocht er onverhoopt iets misgaan, dan staan wij altijd klaar om dit voor u op te lossen.

2 Jaar Europese Garantie

Op al onze producten bieden wij 2 jaar garantie volgens de Europese richtlijnen. Dit betekent dat wij garanderen dat uw aankoop voldoet aan de kwaliteit die u mag verwachten. Mocht er binnen deze periode een probleem ontstaan, dan bieden wij altijd een passende oplossing.

Reparatie of Vervanging

Als uw product binnen de garantieperiode kapot gaat, repareren wij het kosteloos of vervangen wij het indien nodig. Wij streven ernaar reparaties binnen 7 werkdagen af te ronden. Voor reparaties op locatie lukt dit vaak al binnen één werkdag.

Buiten de garantieperiode

Ook na de garantieperiode blijven wij voor u klaarstaan. Heeft u een probleem met uw product? Dan zoeken wij samen met u naar een oplossing. Hoewel kosten afhankelijk zijn van de situatie, kunt u altijd rekenen op onze ondersteuning.


Contact bij Problemen

Heeft u een vraag of is er iets mis met uw product? Neem gerust contact met ons op via:

Wij staan altijd voor u klaar om te helpen.


Klachten

Mocht er iets niet naar wens zijn, laat het ons weten. Wij streven ernaar om klachten snel en adequaat op te lossen. Stuur een e-mail naar info@loungesetland.com, en wij nemen binnen één werkdag contact met u op.